måndag 7 februari 2011

måndag :D

Höhöhöhöhöhöhöhööhöhöhöh, nu äre maja som skriver här va ;)))))) Hahahahhaha jag var såå smart o kom på att jag kunde skriva på hannas blogg o hon skriver på min blogg ;D Vaddå smart brud ?!?!? Hahah, ao men sitter iallfall o glor på tvn o har typ pissont i halsen men ajam, kanske går över snart, vem vet liksom ;) Kanske kommer typ en fe eller något o ba nu har du inte ont i halsen längre, hahahah. Men rune säger att man kan dö om man tränar och har ont i halsen ;SSSSSS Men men, får la göra det för jag tänker inte missa en träning! Ska träna järnet nu! Nja, venne men men ;D Kankse dör, men det gör la inget ;) Hahah, men men venne riktigt vad jag ska skriva mer. Kan skriva att jag har matte prov imorgon och spanska glosor t imorgon som jag inte ens kan ;) höhö. men men kanske får typ ett muntlig förhör o då behöver jag inte säga något x) Hihihoh, bara jag som tycker att jag är ganska smart ;)


öh, checka in på http://www.maja1337.bloggplatsen.se/ :):):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar